15 de desembre del 2010

Es busquen poetes. Raó aquí

El missatge ha de ser directe, contundent, precís i clar. Estratègia de màrqueting. 
Per tant, no puc allargar-me ni adjectivar en excés, com és habitual en mi.

Cos de la notícia:

Busco poetes, escriptors, lletraferits que vulguin compartir el gust per la literatura (i per la poesia, és clar) amb mi i altres poetes (m'arrisco a dir que n'hi ha un en plantilla). La pretensió (esnob per volgudament inversemblant) és refundar els 4 gats davant d'un tallat, amb l'objectiu de compartir, simplement, i en la conversa aprendre dels altres. Tan lluny, això sí, com sigui possible de la realitat virtual de què ara em serveixo per fer córrer les lletres (no pas la veu, que és el que m'interessa).

Declaració d'intencions:  

a) Penso que el concepte compartir té prou entitat per justificar la meva voluntat (ingènua?) de trobar poetes.
b) Penso que la conversa enriqueix l'esperit en un món on ja no ens trobem ni a nosaltres mateixos... Per manca de temps, ingenus! Acostumem a no saber on anem ni per què correm. 
c) Penso (ingènuament?) que hi deu haver altres persones que vulguin, com jo, intercanviar poemes i opinions.  

I després d'aquests pensaments, hauria d'escriure la gran frase, el lema. Però un cop feta la declaració d'intencions i amb el bloc o el correu del perfil com a teranyina de contacte, no crec que hagi d'insistir-hi més.

***

Si cap poeta troba temps o empenta per acompanyar-me en aquest intent de llançar-me definitivament (empenta sisplau!) pel finestral de la torre de vori (suïcidi poètic), i renéixer així, com l'au Fènix, de les cendres dels versos dels altres... apujaré el volum de la cançó d'Anna Roig i l'ombre de ton chien.

"Perdó, me n'he oblidat, tens tot el dret de deixar la poesia i preferir el punt de creu."

4 comentaris:

  1. Molt bona, la idea! Jo m'apunte a compartir idees i poemes. I m'encanta la cançó d'Anna Roig :-)

    ResponElimina
  2. Gràcies, plovia... Compto amb tu, sense ingenuïtat ja.

    ResponElimina
  3. he arribat aquí per una dolça casualitat...va funcionar aquesta declaració d'intencions?

    Intercanviem opinions i poesia? El meu blog:

    www.montseamat.wordpress.com

    Una abraçada,

    ResponElimina
  4. Va funcionar, Montse! Saber que comptes amb el suport, la crítica i l'experiència d'altres poetes és molt satisfactori, encara que les trobades no siguin massa freqüents. Intercanvi acceptat, per suposat. Gràcies pel missatge.

    ResponElimina